domingo, 7 de diciembre de 2008

Punt de vista

Als meus amic de la Xaranga Sarau de Cornellà.


Ells ulls viatgen en un raig de desig.
M'atrau la nit i el fil de la carena.
A mig camí me'ls pren un punt de llum,
un balcó obert, una parpella amunt.
Casa d'algú que ignora que m'hi adreço.
Ensumo dins sens donar ni un sol pas.
Traço un triangle i reposo en un vèrtex,
un cau d'iguals a qui no puc tocar.
Crec ser un farer des d'una reixa oberta.
Des de l'illot apunto a Sant Ramon,
el nus del fil, l'altre vèrtex que em veu.
Tasto la sal d'un didal infinit.
No em vull estar d'aquest xarrup tan breu.
Raig de desig, escuma de la nit.

Entrevist durant una pausa de l'assaig.


F. Xavier Simarro.





Del recull: " Punt de vista ".
Obra finalista del Premi de Poesia 2006
" Poesia 2006 "
Premi Penya Joan Santamaria.
La Busca edicions, s.l.
Maig de 2006

No hay comentarios: