sábado, 5 de diciembre de 2009

Un perfil

Quan obro els ulls em trobo el teu perfil.
No em vull llevar i perdre aquest contorn.
Vull banyar el temps amb l'aigua dels teus ulls.
Surar ben ferm en els minuts glaçats.
Puc cisellar, esculpir certs segons?
Sedàs del temps, arena dels records;
no duc pinzell per pintar aquest present,
que es fa passat perdut entre les busques.
No duc cisell per esmolar els viaranys,
ni sé gravar a la pedrera del viure.
Aquests moments omplen el sac del temps.
Sota el polsim hi ha un rellotge amagat,
que em cerca els ulls, ajagut al coixí.
Llevat el temps, ens banyarem al no-res?


Del recull "Punts"
Poesia 2006
Premi Penya Joan Santamaria.
Agrupació per al Foment de la Cultura Catalana.
La Busca edicions, s.l.
Maig de 2006

2 comentarios:

Roser Caño Valls dijo...

Hola! He descobert el teu bloc, i només llegir aquest poema ja m'ha encantat.

Salutacions cordials.

F. Xavier Simarro dijo...

Moltes gràcies arlequí. Et convido a seguir llegint els meus escrits.
Que passis uns bons dies de pont!.
F. Xavier.